Abdüllatif Şener: Türkiye'nin değişime ihtiyacı var

AKP kurucularından Başbakan eski yardımcısı Abdüllatif Şener, CHP, İyi Parti, Saadet Partisi (SP) ve Demokrat Parti (DP)’nin oluşturduğu 4’lü ittifak için seçim çalışmaları yürüteceği mesajını vererek, "Türkiye'nin değişime ihtiyacı var. Bunun için çaba harcayacağız" dedi.


T24'ten Hülya Karabağlı'nın haberine göre, CHP'nin Cumhurbaşkanı adayları arasında adı geçen Şener, 4’lü ittifak için seçim çalışmaları yürüteceği mesajını vererek, “Durduğum yeri değiştirmiyorum” dedi.

ŞENER'DEN İNCE YORUMU: HAYIRLI OLSUN

Adaylığının faydalı olabileceğini düşündüğünü ve görevini yaptığını belirten Şener, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu tarafından Ahmet Taner Kışlalı Salonu'nda düzenlenen törende 24 Haziran'daki seçimlerde Yalova Milletvekili Muharrem İnce’nin Cumhurbaşkanı adaylığının ilan edilmesiyle ilgili, “Memleket için hayırlı olsun” dedi.

"DEĞİŞİM İÇİN ÇABA HARCAYACAĞIZ"

Türkiye'nin iktidar değişikliğine ihtiyacı olduğunu vurgulayan Şener, şöyle konuştu:

"Mevcut iktidar yapısında bir değişikliği halen özlüyoruz onun için çaba harcayacağız.

Bu seçimleri önemli görüyorum, herkes önemli görüyor. Türkiye’nin geleceği açısından bir iktidar değişikliğine ihtiyaç vardır.

Bu süreçte, adaylığımın faydalı olacağını düşündüğüm için bunu ortaya koymuştum, gerekenleri de yaptım. Görevimi yaptığımı düşünüyorum.

Ana muhalefet partisi Genel Başkanı, Muharrem İnce’yi aday olarak ilan etti. Memleket için hayırlı olsun.

Demokratik bir seçim rekabeti olmasını, seçim güvenliğinin gerçek anlamda sağlanmış olmasını diliyorum.

Türkiye’nin değişime ihtiyacı var."

***
Hayır'ın Sesi Haber Portalı'nı




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eliaçık: Kimseye zarar vermeden sen de eğlen helaldir

Diyanet: 9 yaşındaki kadının yanında velisi olmadan da nikahlanması mümkün

Erdoğan'ın Erbakan'a iltifatlarına Nihat Genç'ten sert tepki: Çüş yani yaptıkları ikiyüzlülük, sizde Hoca'yı anacak yüz mü var?