Bahçeli'den Dilmen'e adeta 'yalakalık' dersi gibi tepki!

'Tam Bağımsız Türkiye' mücadelesi veren Deniz Gezmiş'e 'terörist' diyen Devlet Bahçeli, Rıdvan Dilmen'in 'Erdoğan'ı parkasız Deniz Gezmiş'e benzetiyorum' sözlerini de 'yalakalığa' yakıştıramayarak özür dilemesini istedi.

Hayır'ın Sesi / Haber Merkezi

CHP'li bazı milletvekillerinin 'AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan'a koltuk değneği' olmakla itham ettiği Bahçeli, Rıdvan Dilmen'in 'Erdoğan'ı parkasız Deniz Gezmiş'e benzetiyorum' sözleri ile ilgili basın açıklaması yaptı.

'Biz devrimciliği Mustafa Kemal'den öğrendik' diyen ve 'Tam Bağımsız Türkiye' için arkadaşları ile mücadele veren Deniz Gezmiş'i 'terörist' diye tanımlayan Bahçeli, Dilmen'in sözlerini 'şiddetle' reddederek yalakalığa yakıştıramadı.

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin basın açıklaması şöyle:

"Habertürk'te yapılan Akılda Kalan programında Türk sporunda önemli başarılar sağlamış olan bir sporcunun, bir soru üzerine yorum yaparken bazı hatalar ve yanlışlıklar içine sürüklenmiş olduğunu ifade etmek istiyorum.

Sahadaki şeytanlığını siyasete taşımasınlar.

Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı'na 'Parkasız Deniz Gezmiş' ifadesi; ne Türk Milleti'ne yakışır, ne Cumhurbaşkanlığı'na yakışır, ne de Cumhurbaşkanlığı'na yapılan bir yalakalığa yakışır.

Şiddetle reddediyorum ve Türk Milleti'nden özür dilemesini istiyorum. Cumhurbaşkanı bir dönemin teröristinin özdeşi olarak takdim edilemez"



RIDVAN DİLMEN NE DEMİŞTİ?

Habertürk'te Akılda Kalan programına konuk olan Dilmen, İşçi Partili bir babanın oğlu olduğunu belirterek şöyle konuşmuştu:

"Belki kafa yapacaklar. Ben Tayyip Erdoğan beye baktığım zaman parkasız bir Deniz Gezmiş görüyorum, demokrat sol görüşlü bir insan olduğunu görüyorum. Deniz Gezmiş, Filistin’e gitmiş. Amerika’yla savaşıyor, Deniz Gezmiş. Deniz Gezmiş de ‘kahrolsun emperyalizm’ diyordu, Erdoğan da emperyalistlerle mücadele ediyor. Bakın NATO’da iki kişiden düşman olarak bahsedildi, bir ulu önder, büyük Atatürk’ten bir de Recep Tayyip Erdoğan’dan."


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eliaçık: Kimseye zarar vermeden sen de eğlen helaldir

Diyanet: 9 yaşındaki kadının yanında velisi olmadan da nikahlanması mümkün

Erdoğan'ın Erbakan'a iltifatlarına Nihat Genç'ten sert tepki: Çüş yani yaptıkları ikiyüzlülük, sizde Hoca'yı anacak yüz mü var?