Elektrik faturalarının hesaplanma formülü Resmi Gazete'de yayınlandı

Hazine eski Müsteşarı ve Türkiye Elektrik Kurumu (TEK) Yönetim Kurulu eski Üyesi Mahfi Eğilmez, bugün 'Elektrik fiyatı değişiklik formülü Resmi Gazetede yayınlandı' diyerek yaklaşık 1 milyon takipçisi ile Twitter hesabından formülü paylaştı.


'BORCUM NEYSE ÖDEYEYİM'

Adeta kara mizah yolu ile hicveden üstat Eğilmez, 'Bu formülden giderek elektrik fiyatını hesaplayandan ömür boyu elektrik parası alınmayacakmış' dedi.

Eğilmez, açıklamalarının devamında 'Sen "matematiksel ekonomi okudum filan diyordun" diyerek bu elektrik fiyatı hesaplama formülünü bana sordular. Şöyle bir baktım ve "borcum neyse ödeyeyim" dedim.' ifadelerini kullandı.



'SANIRIM ÇOK PİS ZAM YAPACAKLAR'

Eğilmez'in kısa sürede binlerce beğeni ve retweet alan paylaşımına bazı sosyal medya kullanıcıların yaptığı yorumlarsa şöyle:

* 'Sanırım çok pis zam yapacaklar'


* 'Hususi anlaşılmasın,kabarık faturalar için vatandaş mahkemeye gidemesin diye oluşturulmuş denklem silsilesi:)Oraya onay imzası atanlara basit bir sınav yapacaksınız,bakalım sonuç ne olacak:) '

* 'Hocam, manası enerji firmalarının karını artıran bir formüldür. Vatandaş onları mahkemeye veremesin diye kanun çıkardı, bu iktidar.'

* 'Bu şey değil mi ya, "kazıklar sonsuza yaklaşırken" '

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eliaçık: Kimseye zarar vermeden sen de eğlen helaldir

Diyanet: 9 yaşındaki kadının yanında velisi olmadan da nikahlanması mümkün

Erdoğan'ın Erbakan'a iltifatlarına Nihat Genç'ten sert tepki: Çüş yani yaptıkları ikiyüzlülük, sizde Hoca'yı anacak yüz mü var?