Kılıçdaroğlu'ndan 'Sarayda oturan zata' bir soru daha

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, NTV canlı yayınında Ahmed Arpat'ın sorularını yanıtladı.

CHP Lideri Kılıçdaroğlu, Ege'deki 18 ada, Süleyman Şah Türbesi ve Man Adaları Belgeleri gibi bir çok konuda önemli açıklamalar yaptıktan sonra, 'Ben bunları söyleyince, kıyameti kopartıyorlar. 'Kılıçdaroğlu, Bahçeli gibi olsun. Hiç sesini çıkartmasın, hükümete destek versin. Biz onu savunuruz. O zaman rahat eder. Yoksa Kılıçdaroğlu'nun başı belaya girer ve en çok zararı kendisine olur.' diyorlar. Yani bunları söylemeyecek miyiz, korkacak mıyız?' dedi ve 'sarayda oturan zata' korkusuzca bir soru daha yöneltti.

Hayır'ın Sesi / Haber Merkezi

CHP Lideri Kılıçdaroğlu'nun açıklamalarının ilgili bölümü şöyle:

'ÜLKENİN HER TARAFINI PEŞKEŞ ÇEKTİNİZ'

''Türkiye'nin güvenliği çok önemli, eğer bir tehdit oluşturuyorsa operasyon yapılır tabi. Terör örgütleri oralarda yuvalanıyorlarsa, Türkiye'nin terör örgütlerine karşı önlem almasını biz de arzu ederiz. Böyle bir şeyin olması lazım. Yani Türkiye'nin sınırlarında terör örgütleri yuvalanacak ve Türkiye bunlara ses etmeyecek, hayır. Türkiye gerekli güvenlik önlemlerini almalı ve bu konularda ne gerekiyorsa tamamını yapmalı.

Burada bizim üzerinde durduğumuz noktalardan birisi de şu; Türkiye her alanda kendi güvenliğini, haklarını ve çıkarlarını korumak zorundadır. Bütçe görüşmelerinde Süleyman Şah Türbesi'ni sordum, neden kaçırdınız? Sayın Binali Yıldırım, 'Efendim, şartlar bizi zorladı, sonra şartlar düzelirse biz Süleyman Şah Türbesi'ni oraya taşıyacağız.' dedi. Kendi topraklarından kaçan bir devlete ne denir? Orası benim toprağım değil mi? Şu an da teröristlerin elinde ve bunu da Binali Bey çıkıyor bütçe görüşmelerinde itiraf ediyor.

Ne Osmanlı devleti döneminde ne de Lozan'da 18 adanın ve 1 kayalığın mülkiyeti Yunanistan'a teslim edilmiş değil. 'Evet, değil' diyorlar. Ama şu an da orada Yunan askerleri var, işgal altında. Ses? Ses yok. Bunlar ne yerlidir, ne de millidir. Bunlar gayri millidir.

Ben bu ülkenin bırakın adasını, kayasını bir damla kumunu bile bir başka devlete teslim etmem. Bunlar Süleyman Şah'ı teslim ettiler. 18 adayı teslim ettiler. Yunanistan askerleri geliyor orada konuşlanıyor, bayraklarını dikiyor, askeri birliklerini koyuyorlar. On üç yerde 5 bine yakın Yunan askeri var. Beyefendilerde 'tık' yok. Bir de bize 'siz gayri millisiniz' diyorlar. Asıl gayri milli olan sizlersiniz, ülkenin her tarafını peşkeş çektiniz.

'BU MİLLETİN HAKKINI, HUKUKUNU VE ADALETİNİ SAVUNUYORUM'

Bir soru sormak isterim. Rıza Zarrab gibi bir sahtekar var. Bakanlarına rüşvet dağıttı, gitti orada itiraf etti rüşveti. Halkbank'ın avukatı da 'Evet, rüşvet dağıttı. Genel Müdür rüşvet aldı' dedi. Ben merak ediyorum ,sarayda oturan zat Zarrab aleyhine neden tek cümle kurmaz? 'Bu Rıza Zarrab, doğru adam değildir, sahtekardır, şarlatandır' diye bir cümle kursun. Neden bir cümle kurmuyor? Rıza Zarrab için Amerika'ya iki kez nota verildi, Atilla için tek nota bile verilmedi. Niçin? Saraydaki zat duyuyor mu beni bilmiyorum? Ama duysun.

Şimdi ben bunları söyleyince 'Kılıçdaroğlu gerginlik yapıyor' diyorlar. Ben gerginlik yapmıyorum. Bu milletin hakkını, hukukunu ve adaletini savunuyorum. Benim kimseyle kavga edecek halim yok ki. Ama bu ülkenin çıkarlarını da birisinin çıkıp savunması, söylemesi lazım. Ben bunları söyleyince, kıyameti kopartıyorlar. 'Kılıçdaroğlu, Bahçeli gibi olsun. Hiç sesini çıkartmasın, hükümete destek versin. Biz onu savunuruz. O zaman rahat eder. Yoksa Kılıçdaroğlu'nun başı belaya girer ve en çok zararı kendisine olur.' diyorlar.

Yani bunları söylemeyecek miyiz, korkacak mıyız?

Saray da oturan zata bir daha soruyorum, Rıza Zarrab denen sahtekar, senin bakanlarına rüşvet dağıtan sahtekar adam, uçak gelip havalimanında 292 kilo altını çalanlara neden bir tek cümle 'Rıza Zarrab sahtekardır' diye bir cümle neden kullanmıyor? Bekliyorum.''







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eliaçık: Kimseye zarar vermeden sen de eğlen helaldir

Diyanet: 9 yaşındaki kadının yanında velisi olmadan da nikahlanması mümkün

Erdoğan'ın Erbakan'a iltifatlarına Nihat Genç'ten sert tepki: Çüş yani yaptıkları ikiyüzlülük, sizde Hoca'yı anacak yüz mü var?